Thursday, October 9, 2014

Jom Kenali Siapa Saya.

Hai..Nama saya Brenda Ben, berasal dari Kapit, Sarawak. Saya berumur 30 tahun, anak kedua dari 7 adik beradik. Saya bekerja di SMK Kapit sebagai pembantu makmal.

Saya mula mengenali shaklee pada bulan September 2013 melalui kawan saya, Junaidawati. Masa tu sya mencuba set slim iaitu omega guard, lecithin & alfalfa. Setelah mencuba hampir sebulan, berat badan sya berjaya turun sebanyak 2kg, memang berkesan..

Pada bulan October saya masuk member shaklee melalui Junaidawati dan mula memperkenalkan shaklee kepada ahli keluarga & sahabat handai..

Skema kan cara saya memperkenalkan diri..hehe..takpe, yang penting kita ikhlas. Tujuan saya menyertai shaklee ni dan sekaligus berniaga ialah untuk memperbaiki tahap kesihatan saya & ahli keluarga. Selain itu, saya juga nak menambahkan pendapatan keluarga,  almaklum la, sekarang ni kos hidup dh tinggi, at least dengan ber-shaklee ni dapat kurangkan beban keluarga selain dari mengekalkan tahap kesihatan seisi keluarga dan sahabat handai.

Kepada yang berminat nak mengamalkan shaklee, saya salah seorang pengedar sah shaklee di kapit, sarawak.  Yang dari luar kapit pun boleh order shaklee dari saya, melalui fb saya di brenda ben. Selain fb, anda juga boleh mencari saya di instagram @brenda.ben.5 & wechat dengan id:mummy_cudeh.

Sya akan membantu sesiapa yang memerlukan konsultan dari segi kesihatan. Jadi, jangan la segan silu yer..bye..bye..

No comments:

Post a Comment