Friday, November 7, 2014

Kalau Aku Kaya

Kalau aku kaya...

kalau aku kaya...

La..la..la..la..

Suka nyanyi lagu ni, hari2 dengar lagu Aku Kaya..hehhe..Siapa yg tak nak kaya kan..kalau la aku kaya, apa yang aku akan buat?? 

Kalau aku kaya la kan, first of all, aku kan menderma, derma kepada golongan yang memerlukan. Derma yang aku nak beri tu samada dari segi makanan, pakaian, tempat untuk berteduh dan juga dari segi duit. Menderma ni bukan sekadar memberi tetapi niat kita mesti la ikhlas, baru la ada berkat kan..

Kalau aku kaya, aku juga nak perbaiki kehidupan ahli keluarga ku..aku nak berikan ibu bapaku rumah semewah istana raja, makan pakai semua lengkap, dengan kenderaan yang serba-serbi dilengkapi gadget-gadget & mesin yg canggih..hehhe..

Aku juga akan bawa ahli keluarga ku melancong mengelilingi dunia, melawat tempat2 yang cantik & indah, membeli belah di shopping mall yang besar, membeli kereta berjenama & canggih..hahha..tinggi kan angan2 aku ni..

Untuk aku sendiri pula, aku akan buka kedai khas menjual barang2 penjagaan kesihatan,  kedai menjual produk kosmetik & kecantikan, Spa & Salon dan juga Kedai makanan tempatan & tradisional..hahha..larat ke buat semua tu?? Of coz la kita gaji banyak org..panjang angan2 aku kan..aku nak itu nak iti, semua benda aku nak..takpe, kita ni hanya merancang, tuhan yang menentukan.. Jika kita berusaha gigih, nescaya suatu hari semua angan2 & impian itu akan menjadi kenyataan..Amin..

Eh, jangan lupa ya, saya ni Pengedar Sah Shaklee di Malaysia;

Brenda Ben,

Sid : 1072140

Fb : Brenda Ben

Fb page : Pengerai.Com

Insta : @brenda.ben.5

< 0198854032 > WhatsApp / wechat / sms saya untuk konsultan percuma tentang kesihatan yea..buhbye..





No comments:

Post a Comment