Thursday, November 6, 2014

Unique "Passion Pink" Bentley Idaman Kalbu ku

Salam sejahtera semua, moga ceria hendaknya di hari yang indah ini.. Sebelum tidur mlm ni saya nak berangan-angan dulu yea..hahha..takpe angan-angan biar tinggi, nescaya akan tercapai juga dengan usaha yang gigih..
Bila tanya warna kegemaran, semua pun dah tahu saya ni peminat warna PINK. Apa saja yang berwarna pink mesti menarik minat saya. Jika ditanya kereta idaman pula, of course la Unique "Passion Pink "  2012 Bentley Continental GT yang sangat2 saya suka & idamkan. Setiap hari saya bayangkan saya sedang memandu kereta ni yang bagi saya SUPER CUTE..hahaa..Best kan kalo dapat kereta ni.. Dengan bumbungnya yang boleh terbuka, ruang dalam kereta yang cantik, enjinnya yang sangat canggih..fuhh..tak dapat nak bayangkan perasaan saya kalo dapat kereta ni suatu hari nanti.. Bila tengok selebriti terkenal menggunakan kereta ni, saya rasa sangat teruja, apa lagi artis kesukaan saya iaitu Paris Hilton..Dia siap ubahsuai lagi kereta ni tau, memang Superb.. Dibawah ni saya share gambar kereta Passion Pink Bentley ok, selamat menjamu mata..hihhi..buhbye..

1 comment: