Saturday, November 8, 2014

Testimoni Shaklee Collagen Powder (SCP)

Selamat pagi semua..Apa khabar hari ni? Moga sihat semua nya ya.. Hari ni saya nak cerita pasal testimoni Shaklee Collagen Powder (SCP). Sebelum tu, jom kita imbas kembali apa kelebihan SCP?

Mesti la semua tahu, ape yang best sangat pasal Shaklee Collagen Powder ni kan. Shaklee Collagen Powder ni memang semulajadi dan sumber kolagen yang hebat. Sebab? Sebab Shaklee Collagen Powder mengandungi 4,000mg proprietari Red Snapper Scale (RSS) kolagen iaitu kolagen yang sangat berkualiti tinggi, tulen, lasak dan elastik yang diestrak daripada sisik ikan Snapper. Ikan Snapper ni kalau orang Malaysia panggil ikan merah.

Apa itu kolagen? Kolagen adalah tisu penyambung yang membantu dalam mengekalkan kekuatan dan keanjalan kulit, rambut, kuku, ligamen, otot, tulang, sendi, tendon, mata, gusi & saluran darah. Lebih kurang 72% daripada kulit adalah kolagen. Kornia mata kita ni juga sebenarnya adalah kolagen. 

Kolagen bertindak melindungi organ kita seperti hati, jantung,  paru-paru, saluran darah, sel otak dan organ dalaman lain. Kalau untuk organ luaran, kolagen membantu dalam kecantikan dan kesihatan. Kulit jadi licin dan berseri, tiada jerawat atau jeragat, jadi awet muda, jadi ejen anti penuaan dan paling best, boleh bantu mencegah penyakit. 

Dibawah ni saya bagi testimoni dari pengguna yang telah mencuba shaklee collagen powder (SCP).


Kepada yang berminat untuk menjaga kesihatan dan kecantikan, jangan la segan silu menghubungi saya, saya pengedar sah shaklee di Malaysia. Ingat yer, jangan membeli produk yang bukan dijual oleh SID Shaklee yang sah, kerana dikhuatiri produk palsu.

Brenda Ben,
Sid: 1072140
Fb: Brenda Ben
Fb page: Pengerai.Com
Ig: @brenda.ben.5
0198854032
Sms / WhatsApp / Wechat

No comments:

Post a Comment