Saturday, November 1, 2014

Pengedar Shaklee Sarawak.

Hai semua.. tak terasa kan hari ni dh bulan november.. bulan ni saya gelar "November Rain" sebab dari 00.01 (01.11.14) dah start hujan, berenti kejap pastu sambung balik..sampai la malam ni still hujan...huhhu..memang kena la dengan nama nya "November Rain".

Sedar tak sedar dah setahun lebih saya mengenali dunia Shaklee ni. Masih ingat lagi tahun lepas saya mula diperkenalkan dengan shaklee ni oleh mak shaklee saya sekarang iaitu Junaidawati. Pada masa tu dia perkenalkan saya dengan set slim shaklee, iaitu Omega Guard, Alfalfa & Lecithin. Sebulan selepas consume 3 jenis suplemen ni berat badan saya menurun sebanyak 2kg, bulan seterusnya berat menurun sebanyak 2kg juga..memang berkesan!! That's why saya yakin nak masuk member shaklee ni & saya dh ada ID Shaklee iaitu; BRENDA BEN,  SID: 1072140.

Bermula dari situ la saya mula memperkenalkan shaklee ni kepada family saya, sahabat handai, orang2 kampung & rakan sekerja. Dari situ la bisness shaklee saya mula berkembang sehingga ke hari ini.. Syukur kepada tuhan sehingga ke hari ini saya masih bertahan sebagai seorang "Distributor".  Walaupun jualan setiap bulan tak tetap, adakalanya naik adakalanya turun, tapi saya masih setia dengan shaklee. Pelbagai khabar angin yang disebarkan berkenaan dengan shaklee, pelbagai cara dilakukan untuk menjatuhkan shaklee, tetapi berkat kesabaran & keyakinan saya yang tinggi dengan shaklee ni, saya masih mampu bertahan.

Kenapa saya suka shaklee?? Ramai yang tanya saya soalan tu. Jawapan saya ringkas & padat; saya suka Shaklee sebab shaklee ni suplemen yang berasaskan bahan organik 100% , telah menjalani pelbagai peringkat ujian & ujikaji, diluluskan oleh KKM, selamat berkesan & halal. Disini, sekali lagi saya nak perkenalkan diri kepada semua, saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Malaysia secara umumnya, Pengedar Sah Shaklee di Sarawak secara khusus nya, dan Pengedar Sah Shaklee di Kapit secara tepatnya..hehhe..detail kan.

Jadi, kepada warga kapit yang berminat untuk mencuba Shaklee jangan la segan silu cari saya yea..Saya buat penghantaran lebih laju dari en. Posmen..hihhi..Di bahagian kapit saya buat "Cash On Delivery"..kacang jer.. Kalo ada yang ingin masuk member dengan Shaklee pun bole contact saya yea.. Rasanya sampai sini je la corat coret kita malam ni..Esok jumpa lagi..selamat malam & bye bye..

3 comments: